DOMEINNAMEN E-MAILADRESSEN WEBHOSTING

VRAAG & ANTWOORD

SERVER REAGEERT NIET

Krijgt u de melding dat de IMAP of POP server niet reageert? Controleer dan het volgende:

- Is de in- en uitgaande servernaam correct opgegeven?
- Is SSL ingeschakeld en maakt u gebruik van de juiste poortnummers? (veel e-mailprogramma's laten dit niet meer zien. Als dat het geval is, worden de correcte poortnummers toegepast.

Bovenstaande correct? Dan kan het zijn dat als u meermaals hebt proberen in te loggen dit met verkeerde inloggegevens is gebeurd. Als er in een korte tijd vele foutieve inlogpogingen worden gecontateerd grijpt het systeem in en wordt uw IP adres voor een uur geblokkeerd. Vanaf het geblokkeerde IP adres kan er met geen enkel account nog verbinding gemaakt worden, ook al zijn inmiddels de juiste inloggegevens ingevoerd.
Na het verstrijken van het uur, en er geen foutieve inlogpogingen meer zijn geweest, wordt de toegang weer opgesteld.

Uw gebruikersnaam is het volledig e-mailadres. Het wachtwoord heeft u zelf ingesteld (of kunt u opnieuw instellen). Hoe u het wachtwoord kunt wijzigen leest u hier: Wachtwoord e-mailaccount opnieuw instellen.

< Terug naar het overzicht