Help Klantenpagina Webmail    

E-mail - Foutmelding: Server reageert niet

Na het instellen van het e-mailaccount in uw e-mailprogramma kan het voorkomen dat u de melding krijgt dat de server niet (meer) reageert.

Controleer of uw de in- en uitgaande server en poortnummers juist heeft opgegeven. Welke dit moet zijn treft u aan op de klantenpagina onder MijnDiensten / Email, klik op uw e-mailpakket en vervolgens op het betreffende e-mailaccount.

Een andere oorzaak kan zijn dat er herhaaldelijk ingelogd is met een verkeerde gebruikersnaam, wachtwoord of een combinatie hiervan. Deze blokkade is helaas nodig om zogeheten dictionairy attacks tegen te gaan.

Uw gebruikersnaam is het volledig e-mailadres en het wachtwoord is hoofdletter gevoelig. De juiste inloggegevens treft u aan op de klantenpagina onder MijnDiensten, E-mail, uw e-mailpakket en vervolgens het betreffende e-mailadres.

Deze automatische blokkade zal na een uur er vanzelf weer af gaan mits er geen foutieve inlogpogingen meer geweest zijn.




Terug naar het hoofdmenu
Op al onze leveringen en diensten zijn de algemene voorwaarden en privacy verklaring van toepassing. Genoemde prijzen zijn in euro's en exclusief 21% BTW.

iDEAL Bancontact