DOMEINNAMEN E-MAILADRESSEN WEBHOSTING

VRAAG & ANTWOORD

DELIVERY TO YOUR MAILBOX WAS REFUSED BECAUSE IT WOULD EXCEED ITS QUOTA

U ontvangt een e-mail met daarin:

Delivery to your mailbox was refused because it would exceed its quota

Deze melding betekent dat uw e-mailaccount vol is. Dit is op 3 manieren op te lossen:

• E-mailpakket vergroten

Heeft u alle opslagruimte van uw e-mailpakket reeds toegewezen aan uw e-mailaccounts en heeft u meer opslag nodig? Vergroot dan uw e-mailpakket door deze op te waarderen. Opwaarderen kan via de klantenpagina; Na het inloggen gaat u naar E-MAIL en klikt op het betreffende e-mailpakket dat u wenst te vergroten. Vervolgens klikt u op de knop UPGRADEN. Kies een groter e-mailpakket en rond uw bestelling af. Eenmaal het e-mailpakket vergroot, dan dient u deze extra opslagruimte nog eerst toe te wijzen aan de accounts die u wenst te vergroten. Klik op het betreffende e-mailaccount en wijzig de toegewezen opslag onder OPSLAG LIMIET.

• Verwijder berichten uit uw account

Verwijder e-mailberichten die verwijderd mogen worden om weer vrije ruimte te creeren. Let hierbij op dat u de e-mailberichten definitief verwijderd, dus ook wist uit de verwijderde items-map. De tellerstand die het gebruik aangeeft is niet real-time en wordt op het moment dat er nieuwe e-mail wordt aangeboden bijgewerkt en maximaal eens per 10 min. Het kan dus voorkomen dat u na het wissen nog niet direct nieuwe e-mail kan ontvangen.

• Gebruik niet-gebruikte opslag van andere e-mailaccounts.

Heeft u meer dan 1 e-mailaccount, dan kunt u kijken of er accounts zijn die veel ruimte beschikbaar hebben. Indien deze accounts die opslagruimte niet nodig heben, verkleint u de toegewezen opslag van dat account en wijst u daarna deze opslag toe aan het account dat ruimte te kort heeft.

< Terug naar het overzicht