DOMEINNAMEN E-MAILADRESSEN WEBHOSTING

VRAAG & ANTWOORD

SERVER REAGEERT NIET

Na het instellen van het e-mailaccount in uw e-mailprogramma kan het zijn dat u de melding krijgt dat de server niet (meer) reageert.

Controleer of uw de in- en uitgaande server en poortnummers juist heeft opgegeven. Welke dit moet zijn treft u aan op de klantenpagina onder E-MAIL, klik op uw e-mailpakket en vervolgens op het betreffende e-mailaccount.

Een andere oorzaak kan zijn dat er herhaaldelijk ingelogd is met een verkeerde gebruikersnaam, wachtwoord of de combinatie hiervan. Het systeem zal dit als pogingen tot inbraak zien en het IP adres blokkeren. Deze blokkade is helaas nodig om zogeheten dictionairy attacks tegen te gaan. Deze automatische blokkade zal na een uur er vanzelf weer af gaan mits er geen foutieve inlogpogingen meer geweest zijn.

Uw gebruikersnaam is het volledig e-mailadres. Het wachtwoord heeft u zelf ingesteld (of kunt u opnieuw instellen). Hoe u het wachtwoord kunt wijzigen leest u hier: Wachtwoord e-mailaccount opnieuw instellen.

< Terug naar het overzicht